Pages

Thursday, September 5, 2013

Cinta



Cinta itu bagai hantu..
Datang dan pergi  tiada yang  tahu..
Hanya Dia yang tahu..
Sang maha tahu..

Cinta..
                Cinta itu bagaikan mekarnya bunga di taman
                Yang indah dipandang
                Dan tentram di rasakan

Cinta …
Begitu besar  rasa cinta di hatiku
Ketika aku melihatnya
Ketika aku mengingatnya

Oh Tuhan..
Tambahkanlah rasa cinta ku..
Cintaku pada dirinya..
                Yang terus meluap seiring waktu
                Agar aku selalu menyayanginya

Oh Tuhan..
Jagalah rasa cinta di hatiku ini..
Cinta dan sayangku kepadanya..
Dari nafsu syaitoni..

                Oh Tuhan..
                Hanya kepada Mu lah aku memohon
                Agar  Kau dekatkan aku dengannya
                Sehingga aku bisa mencintainya
                Mencintainya  selama hidupku

25 November 2010
fajarboka
 

0 komentar:

Post a Comment